Farshad Farzankia

Download pressemateriale om særudstillingen

Farshad Farzankia, Himmelhunden, 2020. Foto: Malle Madsen

Farshad Farzankia, Strengen mellem aldrig og sjældent, 2020. Foto: Malle Madsen

Ønsker du at besøge ARKEN i forbindelse med en omtale af museet, bedes du fremvise et gyldigt pressekort til billet-personalet i indgangen. Du er også altid velkommen til at kontakte os på forhånd. Hvis du ønsker at fotografere i udstillingen, bedes du aftale dette med os før dit besøg.

“Den iranskfødte kunstner Farshad Farzankia har taget den danske kunstscene med storm. Hans farvestærke, fabulerende malerier rækker på én gang århundreder tilbage i tid og traditioner og kaster et kritisk blik på vores egen tid. Den 19. juni åbner den ombejlede kunstner sin første museumsudstilling på kunstmuseet ARKEN.”

Kommunikationschef Marie-Louise Dunker Nielsen