Souvenirs

Download pressemateriale for værket Souvenirs i Ishøj By Center

Deniz Eroglu, Ottoman Euro, 2016 og Little Garlic Man from the Baba World computer game, 2016. Foto: Gert Jan Van Rooij

Ønsker du at besøge ARKEN i forbindelse med en omtale af museet, bedes du fremvise et gyldigt pressekort til billet-personalet i indgangen. Du er også altid velkommen til at kontakte os på forhånd. Hvis du ønsker at fotografere i udstillingen, bedes du aftale dette med os før dit besøg.

“Nu kan du blive kunstsamler og købe et lille kunstværk med hjem, næste gang du handler i Ishøj By Center. Den 3. december åbner ARKEN værket Souvenirs af den dansk-tyrkiske kunstner Deniz Eroglu. Et værk som ved første øjekast ligner en almindelig souvenirbutik, men som åbner for en verden af tankevækkende fortællinger om kulturel identitet, iværksætteri, tilhørsforhold og minder, så snart du træder indenfor. ”

Kommunikationschef Anne Axholm